Kom in actie:

Wil jij zelf in actie komen voor Stichting Jade uitwaaimomenten? Of werk jij in een superleuk bedrijf of op een leuke school met een geweldig idee?

Schroom dan niet om contact op te nemen. Wij denken en/of helpen graag mee bij het uitvoeren van jouw/jullie actie!

Speciaal voor scholen:

Stichting Jade uitwaaimomenten verzorgt graag (kindgerichte) presentaties over het onderwerp kinderkanker. Zo wordt jullie actie nog krachtiger!

Waar kun je zoal aan denken?

• Organiseer een sponsorloop of een rommelmarkt.

• Laat je sponsoren bij een evenement. (4-daagse / marathon/ fietstocht)

• Geef de fooienpot op je werk eens een andere bestemming ;-)

• Spaar je statiegeld op en doneer de opbrengst.

• Eigen actie (je kunt het zo gek niet verzinnen, toch?)

Natuurlijk krijgt jouw/ jullie actie een mooi plekje bij alle andere acties hieronder!

HaringPRAET MKB Westland

Wat een knaller!

Het eerste haringvaatje 2024 van MKB Westland werd geveild voor maar liefst €11.200 euro! Wat zijn we al deze ondernemers dankbaar!

Rotery Maassluis

Op 29 mei kwam Rotery Maassluis in actie voor onze kankerpatiëntjes. Middels een spannende kennisquiz werd er geld opgehaald. De opbrengst van € 4000,- wordt gedoneerd aan Stichting Jade Uitwaaimomenten!

Freshriders voor Stichting Jade

Op 7 september stappen de Freshriders (www.freshriders.nl) o.a. voor Stichting Jade op de fiets. Ook dit jaar is de keus tussen twee afstanden: L (120 km) en XL (200 km). Ze fietsen van het Westland een dijk van een rit naar Noord-Holland! Meerijden? Aanmelden kan op de website van deze toppers!

Bart op solex naar Zuid Frankrijk.

Wat een bijzondere actie. Bart rijdt op een solex helemaal richting Frankrijk. Met de rit over bergen en dalen brengt hij maar liefst 2000 euro in het laatje van onze Stichting Jade.

Bart, je bent een topper!

Soeper bedankt!

De Ronde Tafel Westland, een club van jonge ondernemers, organiseert in oktober de actie 'Soeper Bedankt! ' Dit is een uniek pakket met verse, restaurantwaardige soepen welke in het Westland geproduceerd worden met zoveel mogelijk lokale producten. De opbrengst gaat naar onze stichting. Geweldig toch!

Actie Jumbo 's-Gravenzande

In de gehele maand juli zal bij het emballage-apparaat een statiegeld inzameling plaatsvinden voor onze stichting. We hopen dat veel mensen hun lege flessen aan ons doneren.

Spareribdrive voor Jade

De jaarlijkse spareribdrive, gereden door een stoet van sportieve en unieke auto's staat dit jaar in het teken van Stichting Jade Uitwaaimomenten. De tour door Nederland eindigt met onbeperkt spareribs eten.

Aanmelden kan via www.spareribdrive.nl

Tank en Schenk

Tankstation De Rotonde in 's-Gravenzande heeft Stichting Jade Uitwaaimomenten toegevoegd aan het Tank & Schenk programma. Voor iedere liter brandstof kan de klant 1 cent schenken aan een lokale vereniging of goed doel en dus ook aan Stichting Jade. Na het tanken geeft u aan dat u wilt schenken aan onze kankerpatiëntjes en de medewerker achter de kassa helpt u verder. U vindt Tankstation Esso de Rotonde aan de Kon. Julianaweg 142a, 2691 GH 's-Gravenzande.

Locatie met Meerwaarde

Vergaderruimte of ruimte voor een event nodig? Boek bij Locaties met Meerwaarde en help tegelijkertijd ons goede doel!

Lege flessen actie bij Paraplus

Fysiopraktijk Paraplus zamelt lege flessen in voor Stichting Jade. Dat is toch geweldig!

Prijzen winnen en Stichting Jade steunen?

Jawel, dat kan!

SPEEL MEE VOOR PRIJZEN!

Lot of Happiness is de loterij van goede doelen die het verschil maken voor kinderen in Nederland en daarbuiten. Maak je kans op fantastische geldprijzen tot wel €1.000.000, bijzondere cadeaus en onvergetelijke belevenissen. Je steunt en maakt kans op geweldige prijzen. Alles wat je nodig hebt is een beetje geluk!

Zout Uitwaailoop

Op 2 juni werd de eerste Uitwaailoop gehouden. Maar liefst 130 wandelaars liepen samen een prachtig bedrag van 2127 euro bij elkaar.

Superbedankt Uitwaaitoppers!

Veiling FC 's-Gravenzande

De veiling op FC Gravenzande bracht een mega bedrag op van 4200,- voor onze kankerpatientjes. Echt zo geweldig!

Bernadetterun

Op 26 april was de jaarlijkse Bernadetterun op WSKO-school Bernadette in Naaldwijk. De kinderen zetten zich sportief in om onze stichting te ondersteunen. Het leverde ons maar liefst €7409,83 op. Bedankt kanjers!

Kroketten eten voor Jade

De gehele maand maart zijn er maar liefst 325 krokettenmenu's geserveerd bij restaurant Het Galjoen in 's-Gravenzande. Daarnaast leverde de donatiebox ook nog een bedrag van 312 euro op.

Totaal dus 637 euro

Geweldig!

Motormeiden in actie

Op 29 juni reed Motorclub.  de motormeiden' door Het Westland. De Motormeiden Midsummer Ride werd een prachtige avondrit. De opbrengst van 200 werd ook nog eens verdubbeld door Motorcentrum West.  Top!

Hardlopen voor Jade

Dit jaar zal Angelique Smit Schouten gaan hardlopen voor onze Stichting.

Angelique loopt, gehuld in een speciaal shirt met Jade-logo, de Vestinglopen en de Rotterdam Walk 10 km. Zo zet zij zich op een mooie en sportieve manier in voor alle kankerpatientjes en hun gezinnen.

Wat een topper!

De Meiden van Lex

De gehele maand mei werd er bij De Meiden van Lex in 's-Gravenzande 1 euro per verkocht denim product gedoneerd aan stichting Jade. Een totaalbedrag van maar liefst 200 euro werd aan ons gedoneerd! Geweldig!